Saints

Forum o gildi Saints


#1 2011-07-30 18:36:49

Aniol

Nowy użytkownik

12690024
Zarejestrowany: 2011-07-30
Posty: 7
Punktów :   

forgotten Temple B1F wersja z map±

Witajcie. Z racji mojego do¶wiadczenia, że za 1 razem szedłem z poradnikiem ilustrowanym i zostały mi 2 minuty a za 2 razem szedłem z map± i kończyłem z 15 minutami postanowiłem dać wam mapę ;D Mapa w cało¶ci nie jest mojego projektu. Skopiowałem j± z innej strony i tylko poprawiłem niezbędne rzeczy (Key-e były pomylone. Ja sam straciłem na to 10 min. I kilka tłumaczeń było nie tak). Proszę o zgłaszanie zmian i: Jeżeli kto¶ zrobi według mapy key-a zielonego i zauważy jaki¶ bł±d w kolejno¶ci pudełek lub co¶ to proszę zgłosić ! Natychmiast zmienię. Po prostu nie robiłem jeszcze zielonego z t± map± i nie wiem czy wszystko gra.

ZACZYNAMY !



Kolory użyte w tym poradniku nie maj± nic wspólnego z map±. Ułatwiaj± jedynie znalezienie kluczowych momentów pod presj± czasu.

Jak wejść:
Forgotten Ruins blisko miejsca w którym pojawia się Monakus Karion (czyli na samym końcu mapy).
Wymagana karta: Muster Card : Forgotten Temple B1F.
Wymagany level: 115.
Wymagane jest również 1KK alz na zakup pelerynki.
Czas trwania dungeonu wynosi 50 minut.

Jak używać mapy:
Wystarczy pod±żać za questami oznaczonymi od Q1 do Q11 zabijaj±c po drodze wszystko co się rusza. Strzałki oznaczaj± warpy i kierunek w którym działaj±. Czerwone kreski to ściany ognia.

Jeżeli uda nam się wydropić Mutant Energy Ball, da nam to dostęp do do Blue Mithril shop gdzie znajdziemy itemy potrzebne do crafcenia slotowanych Mithrili. Oznaczone na mapie jako MEB.

Key Quests:
Każdy mob może wydropić klucz. Możliwe jest podniesienie oraz użycie tylko jednego z nich.
(od najłatwiejszego do najtrudniejszego):

Red Key Quest:
Klikamy kolejno: R1, R2, R3, KQ.

Green Key Quest:
Klikamy kolejno: G1, G2, G3, KQ.

Blue Key Quest:
Klikamy kolejno: B1, B2, B3, KQ.

http://img684.imageshack.us/img684/3349/forgottentempleb1fcd7qh.gif



Zaczynamy w miejscu "START". Klikamy Q1.
Q1: Ś¦ciana F1 zniknie. Klikamy Q2.

Q2: Ś¦ciany F2 i F3 znikn± z lekkim opóźnieniem. Klikamy Q3.

Q3: Ś¦ciana zniknie. Zabijamy wszystkie Grick. Klikamy Q4.

Q4: Ś¦ciana F4 zniknie. Biegniemy kawałek(uwaga na działa) i niszczymy ścianę F5.
Po zniszczeniu ściany F5 idziemy do następnego pomieszczenia i zabijamy 10 Obidiant'ów, a następnie klikamy w Q5.

Q5: Warpujemy się do bossa NESBITE. Koniecznie zabijamy wszystkie Serpenty zaraz po ich spawnie. Jeżeli Serpent zniknie sam otrzymamy 1,5K obrażeń. Po zabiciu bossa otwieramy skrzynie i zagadujemy z Q6 dwa razy.

Q6: Znikn± ściany F6 i F7. W następnym pomieszczeniu musimy zebrać 14 Cat's Blue Crystals i 10 Cat's Red Crystals z 16 Felichr i 12 Vigest. Kiedy to zrobimy należy upewnić się, że każdy w party zniszczy Beetle Tomb. Beetle Tomb wydropi bowiem Record of the Mutant, który powinien znaleźć się w inventory każdego z graczy. Po wykonaniu tego zadania cofamy się i klikamy w Q7.

Q7: Otworzy się ściana blokuj±ca dostęp do kupca. Zagadujemy z nim w celu nabycia Purify Epaulette. Koszt to 1,000,000 alz. Pelerynka dodaje nam 300HP i 500Defa. Wracamy w okolice Beetle Tomb. Ściana F8 zniknie i będziemy mogli przejść do Q8.

UWAGA: W tym momencie moby przestan± być podatne na stun.

Q8: 4 fale mobów zrespi± się w określonym czasie. Ponownie pojawi się ściana F8 ale tym razem będzie podatna na obrażenia. Najlepiej zniszczyć j± miedzy spawnami. Moby respi± się co parę minut:
1) 8 Vice Felichra
2) 8 Vice Felichra
3) 4 Vice Vigests
4) 4 Vice Vigests

Po zabiciu wszystkiego, ściana F9 stanie się podatna na obrażenia - niszczymy ją i docieramy do kolejnego Bossa. CHAKRIS posiada duż± regeneracje HP i tarczę, która znika na 45 sekund gdy 3 Vice Vigest w tym pokoju zostan± zabite. Po zabiciu Chakrisa transmutujemy Purify Epaulette i klikamy w Q9.


Q9: Znikn± nam pozostało¶ści po Purify Epaulette i zostaniemy przeniesieni do Q9A. Uważaj±c na działa niszczymy ścianę F11. Statuy w następnym pomieszczeniu zamieni± się w moby i trzeba je wszystkie zabić aby móc kontynuować. Po zabiciu wszystkiego zniknie ściana F12 i będzie można iść dalej. W następnym pomieszczeniu spotkamy Grogi. Nie trzeba ich zabijać, chyba że nadal nie mamy żadnego klucza. Klikamy w Q10.

UWAGA: W tym momencie należy wykonać quest z Key-em !!!

Q10: ¦Ściana F13 znika i pędzimy od razu do ściany F14. Po chwili ta również zniknie ale tylko na chwile. Jeżeli nie uda nam się przebiec od razu, ś¶ciana ta stanie się podatna na obrażenia, a niszcz±c j± stracimy troche czasu. Boss ORCA pojawia się na około 3 minuty. Jeżeli w tym czasie nie uda nam się go zabić, boss zniknie i pojawi się parę mobów. Chwilę później Orca zrespi się w silniejszej formie. Ta procedura będzie powtarzać się do momentu, aż boss osi±gnie pi±t± najmocniejsz± formę. Im wcześniej go zabijemy tym lepiej. Gdy już się z nim uporamy otwieramy skrzynię.

UWAGA: Kliknięcie w Q11 kończy dungeon. WARTO POZBIERAĆ DROP ZANIM KLIKNIEMY BO PÓ¬NIEJ BĘDZIE TO NIEMOŻLIWE !!!

Q11: Dostajemy honor i konczymy Forgotten Temple.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sbot.pun.pl www.animili.pun.pl www.nspjmyslowice.pun.pl www.polaczki.pun.pl www.dbots.pun.pl