Saints

Forum o gildi Saints

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-07-29 03:23:04

czapla

Administrator

Zarejestrowany: 2011-07-29
Posty: 17
Punktów :   

Fa poradnik

Poradnik nie jest mojego autorstwa.



Fa jest klasą typu "Archer" (Łucznik) Jednak on się różni od tych tradycyjnych archerów tym, że tutaj nie ma strzał ani łuku tylko jest magia oraz "Astral bow", który przyzywamy za pomocą specjalnego skilla(znajduje się on w "skill" w zakładce "special").
Aby wezwać "Astral bow" nie trzeba mieć nic, aczkolwiek 2x orb lub 2x crystal lub 1x crystal i 1x orb dodają różne bonusy.
Bonusy jakie daje ten skill zależą one od jakości orba/crystala który trzymamy w lewej ręce postaci. Są one następujące:
Crude:Magic +2 Hit Rate +4 Critical Rate +2%
Red:Magic +3 Hit Rate +7 Critical Rate +3%
Coraleye:Magic +4 Hit Rate +10 Critical Rate +4%
Citrine:Magic +5 Hit Rate +13 Critical Rate +5%
Bluestin:Magic +6 Hit Rate +16 Critical Rate +6%
Pherystin:Magic +7 Hit Rate +19 Critical Rate +7%
Aqua:Magic +8 Hit Rate +22 Critical Rate +8%
Lapis:Magic +9 Hit Rate +25 Critical Rate +9%
Topaz:Magic +10 Hit Rate +28 Critical Rate +10%
SigMetal:Magic +10 Hit Rate +28 Critical Rate +10%
Mithril:Magic +11 Hit Rate +31 Critical Rate +11%


Zalety:
-Atakuje z dystansu
-Największy DPS(Damage Per Second)
-Heal
-Buffy
-Wcale nie mały DMG
-Skille z efektami KnockBack oraz Down

Wady:
-Dość mało Defa
-Mało HP



Punkty INT, DEX, STR
Te rozkładamy tak, aby do 50 lvlu starczyło nam na growth goal, który jest potrzebny na zrobienie questów "Leveling up".
Statystyki potrzebne na GG:
STR:57
INT:173
DEX:117
Potem możemy dodawać dowolnie statystyki, ale ile i gdzie to zależy od naszego buildu, który będziemy chcieli mieć.



Skillowanie
Tutaj oczywiście nie powinno być problemów co 10lvl'i robimy rank up czyli mamy 1lvl wbijamy na lvl 10 robimy quest "Leveling up" i skillujemy na Dummys(kukły obok miast) lub na mobach, aby podnieść obydwa ranki.
Magic: Wiadomo po co. Skille ipt itd (Poza skillami dodatkowe punkty INT, DEX, STR oraz większa ilość HP)
Sword: Dla dodatkowych punktów INT, DEX, STR oraz większej ilości HP
Aby skillowanie szło szybciej od 40 lvla można założyć sprzęt "Adept" oraz ringi/amulet, które zwiększają Skill EXP. Adepty zaczynają się od Citrine/Aradmid/Shadowsteel.

Sprzęt(Ubranie oraz broń) może uzyskać od +1 Skill EXP do +4
Ringi od +2 do +5
Amulet od +4 do +10
Bracklet od +2 do +3
Earingów nie ma
Większy skill EXP można uzyskać również z Yellow, Steel Blue i Green Board oraz ze slotów z peta.
Skill EXP idzie równomiernie, nie ważne czy bijemy skillami ze Sworda, czy z Magic.

Bonusy jakie dostajemy za każdy rank Sword oraz Magic:
SWORD
............................HP MP INT DEX STR
Novice................. - - - - -
Apprentice ..........+20 +10 - +4 +4
Regular ..............+30 +15 - +6 +6
Expert ................+40 +20 - +8 +8
A.Expert..............+50 +25 - +10 +10
Master ................+60 +30 - +12 +12
A.Master..............+70 +35 - +14 +14
G.Master..............+80 +40 - +14 +14
Completer............+90 +45 - +14 +14
Transcender.........+100 +50 - +14 +14

MAGIC
..........................HP MP INT DEX STR
Novice..................- - - - -
Apprentice..........+10 +20 +4 +4 -
Regular..............+15 +30 +6 +6 -
Expert................+20 +40 +8 +8 -
A.Expert.............+25 +50 +10 +10 -
Master................+30 +60 +12 +12 -
A.Master.............+35 +70 +14 +14 -
G.Master.............+40 +80 +14 +14 -
Completer...........+45 +90 +14 +14 -
Transcender....... +50 +100 +14 +14 -

Oraz liczba slotów do poszczególnych skilli:
SLOTS
.......................Sword Magic Upgrade
Novice.................3 4 1
Apprentice...........4 5 2
Regular...............5 7 2
Expert.................6 8 3
A.Expert..............7 11 3
Master................10 14 4
A.Master.............11 15 4
G.Master.............12 18 5
Completer...........13 18 5
Transcender........14 18 6



Skille Magic:


Novice:

Power Shot: Skill atakujący można kupić [9 lvl]

Regeneration: Przydatny do skillowania wbijamy na maxymalny lvl potem zamieniamy go na Vital Bless.

Magic, Fire, Aqua, Terra, Wind, Freezing, Lighting Arrow: Skille atakujące różnią się od siebie wyglądem oraz DMG'em.


Apprentice:


Critical Shot: Jeden z najlepszych skilli jeżeli wejdzie crit to ma największy DPS ze wszystkich skilli.
Podstawa w pvp lub bossy [20lvl]

Precision: Buff dający Hit Rate polecam kupić gdyż od 140lvlu będzie przydatny [20lvl]

Repulsive Armour: Buff dający def rate, ważny w walce z moobami [20lvl]

Magic, Fire, Aqua, Stone, Wind, Ice, Lighting Blast: Tak jak arrowy różnią się wyglądem i DMG'em - nie kupujemy, czekamy na dużo silniejsze lance i cannony. [9lvl]


Regular:


Explosion Shot: Pierwszy skill obszarowy jeżeli chcesz zgarniać kilka moobów na klatę. Można kupić i z tego bić [9lvl]

Magic, Fire, Aqua, Terra, Wind, Freezing, Lighting Lance: Skille atakujące. Jedne z najlepszym DPS'em polecam Terra i Fire ich używa się do końca gry, niektórzy używają także Aqua. Są to skille przeszywające. [20lvl]

Eagle eye: Buff dający Hit Rate, można go rzucić tylko na siebie jednak koliduje się później z Vital Force. Od 140 lvlu będzie przydatny. [20lvl]

Blind: Buff obniżający Hit Rate przeciwnika - nie przydatny w całej grze.[0lvl]


Expert:


Poison Arrow: Skill zatruwający oprócz swojego DMG'a zatruwa. Na lvl'u 20 co 2 sekundy zabiera przeciwnikowi 67HP. Niektórzy twierdzą, że dobry, ale ja go nie używam dla mnie jest zbędny. [0 lub 20lvl]

Lower Defence: Buff obniżający DEF przeciwnika. W pvp szkoda cennych sekund, w pve przydaje się na bossy, gdy brak nam debuffera. [0 lub 20lvl]

Magic, Fire, Aqua, Stone, Wind, Crystal, Lighting Canon: Czary obszarowe również z dość dużym DPS'em. Polecam Stone, Fire oraz Lighting. Posiadają właściwość KnockBack. [18 lub 20lvl]

A.Expert:


Shadow Shot: Skill, który ma największy DPS, obszarowy. [20lvl]

Mana Condense: Buff dający Magic, bardzo przydatny [20lvl]

Sharpnes: Buff dający atack. Dla FA nie przydatny ale dla klas "sword" może być użyteczny. Możesz w przyszłości kupić jak będziesz mieć Skill Pointy [0 lub 20lvl]

Vital Force: Buff dający HP, obowiązkowy. [20lvl]


Master:


Drilled Shot: Ładnie wygląda, ale nic poza tym. Opóznienie w DMG, a przy tym marny DPS. Jak dla mnie nie warto go kupować. [0lvl]

Resist Intension: Buff z resistami na Stun, KnockBack, Down. Przydatny na TG lub War channel jeżeli nie używasz combo. Osobiście go nie posiadam. [0 lub 20lvl]

Greater Heal: Skill leczący HP(odnawia 720hp) bardzo przydatny. [20lvl]

Vital Bless: Buff odnawiający co 2 sekundy HP. Jak dla mnie bezużyteczny. Niektórzy go używają na wyższych lokacjach niby się sprawdza, ale to już musisz samemu sprawdzić. [0 lub 20lvl]


A.Master:


Prismatic Arrow: Skill atakujący jak dla mnie nieprzydatny mały DMG i mały DPS. [0lvl]

Thursting Arrow: Buff dodający szanse (%) na wejście KnockBack z Twoich skilli. Całkiem przydatny do canonów. [20lvl]


G.Master:


Gravity Distortion: Skill ze stunem (85%) Bardzo przydatny do PvE. [12lvl]

Art Of Healing: Buff, który dodaje "moc" Twojemu healowi. [20lvl]


Completer:


Mass Heal: Buff leczący HP Tobie oraz członkom Twojego party(odnawia 720hp). [20lvl]

Shooting Star: Najpotężniejszy skill u FA niestety mały DPS, gdy atakujemy wiele celi. Duża szansa na KnockBack (90%) Osobiście non stop nie używam, wole canony. Mam go na 20lvlu świetnie się sprawuje jako kończący skill w combo. [9 lub 20lvl]


Transcender:


Art Of Sniping: Krótki buff, który jest potężny na 20lvl'u dodaje Critical Rate oraz Critical DMG. [20lvl]



Skille Sword:



Novice:


Flash Draw: Nie potrzebny (Sword rank bije się z magii)

Impact Stab: Nie potrzebny (Sword rank bije się z magii)

Fade Step: Przydatny do uciekania przed moobami lub w pvp [9lvl]


Apprentince:

Dash: Podstawowy skill dla wszystkich klas umożliwia szybsze poruszanie się [9lvl]


Regular/Expert/A.Expert/Master/A.Master/G.Master/Completer/Transcender: Skille nie potrzebne sword rank bije się z magii.



Upgrade Skill:

Wersja bardziej na pvp:

HP - Vitality Mastery
Def 1 - Defensive Sense
Def 2 - Damage Absorb
Def Rate - Sixth Sense
Magic 1 - Force Control
Magic 2 - Ruling Force

Wersja bardziej na PvE:

HP - Vitality Mastery
Def - Damage Absorb
Def Rate 1 - Reflex
Def Rate 2- Sixth Sense
Magic1 - Force Control
Magic2 - Ruling Force



Special skills:


Astral Bow: Omówione na początku poradnika.

Battle Aura: Dostajemy od 10 lvl'a (za wykonanie questu lvl'ing up). Wraz z każdym kolejnym lvl'ing up jej bonusy wzrastają. [Dodaje attack, magic, defense, hit rate, defense rate, Crt. DMG, Crt. Rate, Hp Restore (2 per sec <-- To się nie zmienia)]

Multi Shooter (Battle Mode 1): Dostajemy od 30 lvl'a (za wykonanie questu lvl'ing up). Pozwala na wypuszczenie max 3 razy tego samego skilla w tym samym czasie w 3 różne istoty. Blokuje skill Shooting Star. Wraz z każdym kolejnym lvl'ing od up bonusy wzrastają. [Dodaje attack, magic, defense, hit rate, defense rate]

Twin Gunner (Battle Mode 2): Dostajemy od 50 lvl'a (za wykonanie questu lvl'ing up). Nasze obry/crystale zamieniają się w dwa pistolety, które pozwalają atakować dwa cele równocześnie(warto zauważyć, że dmg jest taki sam bez względu na to czy bijemy cel z jednego czy z dwóch pistoletów). DPS z tego BM'a jest potężny, DMG też nie najgorszy, jak dla mnie najlepszy BM2 na bossy i pojedyńcze mooby. Jeżeli chcemy z niego atakować musimy w opcjach zaznaczyć opcje auto attack (Options>Game> Auto Attack lub Ctrl+A). Aby atakować pistoletami musimy użyc jednego skilla i na tym skończyć lub od razu kliknąć "Normal attack". Wraz z każdym kolejnym lvl'ing up bonusy wzrastają. [Dodaje attack, magic, defense, hit rate, defense rate]

Fatal Shot: Skill atakujący możemy go użyc tylko, gdy mamy włączone BM2. DMG taki sobie crit może być, zabiera co 2 sec 20HP przez 10 Sec, niestety ze względu na DPS tego specjalnego skilla nie używamy go..

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.javaity.pun.pl www.brzydula.pun.pl www.tirup.pun.pl www.thais-strefagier.pun.pl www.cs-wojak.pun.pl